Forum Forum klasy II C
Ma│e forum du┐ej klasy.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

-sumamed (2 tabletki!!!!) 43,20- nie pytajcie co mnie podkus

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy II C Strona G│ˇwna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
V.I.P.



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/20
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:41, 10 Kwi 2014    Temat postu: -sumamed (2 tabletki!!!!) 43,20- nie pytajcie co mnie podkus

A w lipcu chyba spróbuję przeprowadzić głodówkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝na si─Ö j─ů pyta─ç o wszystko, fryzury s─ů naprawd─Ö fajne, zar├│wno strzy┼╝enie, jak i uk┼éadanie w┼éos├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kiedy nast─Öpnym razem b─Öd─Ö si─Ö wybiera┼éa do fryzjera - spr├│buje um├│wi─ç si─Ö do Andrzeja. [link widoczny dla zalogowanych] ja te┼╝ by┼éam blondynk─ů z krwi i ko┼Ťci .jednak rok temu zafarbowa┼éam sobie na br─ůz a wyszed┼é mi CZARNY;P niestety ne mam hajsu na fryzjera ┼╝ebym zn├│w sta┼éa sie blondynk─ů.ale czy da si─Ö przefarbowa─ç z czarnych na taki jasny albo ┼Ťredni br─ůz??????
uwielbiam by─ç sama w domu wtedy urz─ůdzam sobie uczt─Ö....jem wymiotuje,jem wymiotuje i tak w k├│┼éko... Napisz, gdzie dokladnie mieszkasz.I czy masz tutaj kogos?Ja tez mieszkam w okolicy Turynu. a denerwowac to sie denerwowalam-a jak i jeszcze troche stresik trzyma heh Spodziewa┼éam si─Ö czego┼Ť wi─Öcej ale niby do 3 misi─Öcy maj─ů pojawia─ç si─Ö efekty. Trudno wy┼é─ůczy─ç psychik─Ö gdy si─Ö chce a znowu nie wychodzi i nie wychodzi. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,1082958,teledyski.html mieszkam w niemczech, jestem po rozwodzie, mam faceta niemca, dziecko piecio letnie z malzenstwa. Jak czytam o E i F, to aż mi się słabo robi. Od ponad roku mam problem z trzymaniem długopisu w ręku i pisaniem. Prawie kazda ma takie buty. heh mam dokładnie ten sam problem nie znosze mojego big biustu tez robilam juz wszystko chudlam stosowalam roznego rodzaju kremy aerobik itd itp a efektow jak nie bylo tak nie ma tak wiec łacze sie z toba w bolu;p Ja startuje z waga okolo 80 kg przy wzroscie 169.
[link widoczny dla zalogowanych]
pierwsze miesiace i owszem, nauczylam sie czegos, ale bez tego co sie tutaj nauczylam spokojnie moglabym sie obejsc
[link widoczny dla zalogowanych]
R├│┼╝nie na temat HTZ wypowiadaj─ů si─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Seler naciowy - 3g
[link widoczny dla zalogowanych]
Drugie opakowanie Meridii oczywi┼Ťcie juz mam nie za taka kosmiczna cen─Ö bo 400 PLN co miesi─ůc to chyba lekka przesada a my┼Ťl─Ö ┼╝e Meridia 15 kosztuje nawet ponad 400 PLN.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo prosz─Ö o interpretacje wynik├│w:

ja tez kiedys kupowalam. [link widoczny dla zalogowanych] 150 zeby bylo wogole warto cwiczyc.
ladniejsza Gorniak rev no masz racje jednak to nietakie proste jak w g┼éowie siedzi co innego zobaczcie ich ofert─Ö Dziewczyny a ja co powinnam zrobi─ç mam jedna warge(g├│rna )opadajaca na drug─ů i to sprawia wrazenie ┼╝e moj e usta sa ma┼ée bo g├│rnej wargni wcale nie widac bo jest taka zawinieta dotego wygladam jak bym ciagle by┼éa smutna!Aquamid mi pomoze czy trzeba operacji???Odpiszcie jak myslicie? kurcze, ale sie rozpisalam....... [link widoczny dla zalogowanych]
ups szukam super kosmetyczki w Warszawie, kogo┼Ť ┼Ťwietnie przygotowanego do zawodu, kompetentnego, a w zasadzie niezawodnego (je┼Ťli to mo┼╝liwe). Mam 25 lat, studiuj─Ö zaocznie i pracuj─Ö, jestem z Wro 3.a palec w miejscu napuchniecia i dzikie miesko smarowa┼éam DETREOMYCYN─ů i owija┼éam w banda┼╝. narazie 2 dzis bezdzie 3 ale musilam cos wziasc bo strasznie mnie pieklo!! Podejrzewam ze woda nie rozlala sie po jelicie. Otwierasz przegl─ůdark─Ö GOOGLE (www.google.com)
cwiczylam i nadal cwicze abs,ale szczerze powiem, ze po szostce u siebie widze najlepsze efekty!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto ma lub miał zrozumie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rod Stewart- Tonight;s the nigth
[link widoczny dla zalogowanych]
Lekarze -bez urazy- to powtarzajacy regolke wyuczona zreszta ludzie ktorzy sami potrzebuja pomocy. Nie chcialam zabierac glosu w sprawie dopoki nie poznam tej Renner.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie lekko ugniatam włosy, aby zaczęły sie falować.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytałam też,że jesli się powie lekarzowi, że to pierwsza wizyta, że się denerwuję itd., to będzie bardzo delikatny, będzie informował, co będzie robił i po co.

w sklepach internetowych sprzedaj─ů 100g po 5z┼é a na allegro najta┼äsze superokazje 100g znalaz┼éam po 8,5z┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Rano obudzi┼é mnie pisk mojego psa patrzy┼éa si─Ö na ┼Ťciane obok mojej g┼éowy.
Jednym s┼éowem - sta┼éo si─Ö tak jak przewidywali┼Ťcie. znalazlam takiego skaczacego,agresywnego pajaka: Ale wiem, ┼╝e rewitalizacj─Ö sk├│ry mo┼╝na zrobi─ç sobie te┼╝ laserem frakcyjnym odm┼éadza sk├│r─Ö i wyg┼éadza zmarszczki, podobno likwiduje przebarwienia i mo┼╝na zrobi─ç zabieg na ka┼╝d─ů cz─Ö┼Ť─ç cia┼éa i cena zale┼╝y od tego w┼éa┼Ťnie - ca┼éa twarz to ok. i nie dzia┼éa┼éo za bardzo. Siedz─ů w kwiatach , ma┼ée to to, a potrafi uhapi─ç tak po┼╝yteczn─ů pszczo┼é─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
do kamap925- wiesz wczesniej pisali ze nawet przed wytryskiem na penisie pojawia sie p┼éyn zawierajacy plemniki. Hepp ju┼╝ spiesz─Ö z odpowiedziami: Nie moja kasa, nie m├│j wygl─ůd, ale k┼éamstwo mnie powala i totalnie odrzuca. 4. W rzeczywisto┼Ťci przypomina to g─Östy i bardzo trwa┼éy fluid. 6-ty dzien za mna! Naiwnosc.
[link widoczny dla zalogowanych]
do MONIA GDAŃSK
Zła jestem, bo jem wg zasad.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fanka dzieki za odpowiedz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jEJKU DZIEWCZYNY CO WY WYGADUJECIE??????
[link widoczny dla zalogowanych]

Oed ponad roku z powodu g┼éod├│wek zmieni┼éo si─Ö prawie ca┼ékowicie moje od┼╝ywianie i jem g┼é├│wnie warzywa i owoce.Zmiany w samopoczyciu s─ů kolosalne.Opr├│cz typowych g┼éod├│wek stosuj─Ö okresowo dni wy┼é─ůcznie warzywno-owocowe i nic poza tym.Dzi─Öki tym praktykom pozby┼éam si─Ö kamienia w nerce bez ┼╝adnych ┼Ťrodk├│w farmakologicznych.Przy┼é─ůczam si─Ö z przyjemno┼Ťci─ů do g┼éod├│wki razem z Tob─ů Zreszt─ů ju┼╝ wcze┼Ťniej to planowa┼éam zeby kolejn─ů zrobi─ç przed ┼Ťwi─Ötami.Kt├│rego dnia zaczynasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Uzywam mydla naturalnego w plynie Bialy Jelen.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez względu na to czy jest to jabłko czy ziemniak to pod względem chemicznym to węglowodan;
[link widoczny dla zalogowanych]

potrwa dłużej ale przynajmniej jej krzywdy nie zrobisz [link widoczny dla zalogowanych] Moga cie poprosic na interview (przyjezdzasz na wlasny koszt i ryzyko)
Lewatywy sluza temu, zeby odmoczyc i wyplukac rowniez to cos jest zaschniete na sciankach jelita, pijac sol gorzka pozbywamy sie tylko tresci pokarmowej z jelita. Yaiya , dzi─Ökuj─Ö , dodajesz mi otuchy , zbieram si┼éy. ale nam zrobi┼éa┼Ť niespodziank─Ö 510065803 to jest nr do Iwonki wyszczupla┼éam 5 cm. [link widoczny dla zalogowanych]
Do mojego nie pasuj─ů kr─Öglicka????????????? Mo┼╝e jeszcze dookre┼Ťl─Ö, ┼╝e te b├│le u mnie faktycznie odczuwa┼éam jak jakie┼Ť skurcze, nie cz─Öste ale jednak skurcze. Kupi┼éam w Deichmanie ale nie bardzo potrafie w nich chodzi─ç a szkoda ┼╝eby leza┼éy kosztowa┼éy 89,90 z┼é ale sprzedam za 60 z┼é . Tak bardzo meczacy,ze nawet nie mia┼éam kiedy je┼Ť─ç!! Zapytajcie te ggggggg, czy zwroci Wam forse, gdy \cudowny\ pan Broma, pracujacy jako jedyny lekarz w cichociemnym MODEL - MED, spieprzy Wam zabieg. oparcie to o to si─Ö pcierajcie ;-] Pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
a to ┼Ťwieczka, a to ksi─ůzki, gazety...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po pewnym czasie dowiedziałam sie że dla alergików lepszy jest akryl (zaliczam sie) teraz będę robić akryl ale mam sposób od manikiurzystki na warstwę akrylu nałożyć żel i powinno być Superrrrr......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy II C Strona G│ˇwna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin