Forum Forum klasy II C
Mae forum duej klasy.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Później fryzjer powiedział, że dekoloryzację przeprowad

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy II C Strona Gwna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
V.I.P.



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/20
Skd: Finland

PostWysany: Pi 7:49, 11 Kwi 2014    Temat postu: Później fryzjer powiedział, że dekoloryzację przeprowad

zgodzicie sie ze mna ?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez nie mam nic przeciwko, niech kazdy robi tak, zeby dobrze sie czul tylko zastanawiam mnie czemu akurat te wieksze usta czy tam cos innego maja byc ladniejsze niz inne duzo osob dazy do idealu ale czym ten ideal tak wlasciwie jest stereotypy i nic wiecej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ups nie wiem dlaczego ale zrozumialam ze jestes juz po [link widoczny dla zalogowanych] Widze, ze wzystkie zuzy uwielbiaja śledziki - czekamy czekamy
2) przed operacją - zrobilam szybko ostatnie siku, zdjęłam skarpetki (o niepomalowanych paznokciach juz dziewczyny pisaly wcześniej), wazne to zdjąc zegarek, kolczyki, lancuszek. Ale ja uprac czarna bluzke bez wybielania jej pod pachami?? czytałam gdzies ze wspolczesnym kobietom talia zanika Myslimy powaznie nad wspolnym zyciem, on juz zdecydowal sie odejsc. Witajcie. [link widoczny dla zalogowanych]
DO SWIETLANY: Hej dziewczyny na test jeszcze za wczesnie, ale od kilku dni bola mnie plecy w krzyzu, kluje prawy jajnik i czuje sytosc w brzuchu jednak kiedy klade sie spac staje sie bardzo glodna... kjjjjjvftyc, nie przesadzaj... Dla mnie osobiście jest podejrzane jak ktoś bierze zbyt tanio za tego rodzaju usługi bo albo jest nieświadom swojej wartości albo wrecz przeciwnie wie że nie jest zbyt dobry w tej materii. 3.Marcin Mroczek Dzwoniłam do jakiejs fryzjerki znalezionej na necie (pisało o niej same dobre rzeczy) i powiedziała ze da sie zrobic taki zabieg. to jest odlot nie do pobicia
[link widoczny dla zalogowanych]
Róbcie jak chcecie-życzę powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiem wam że potrafię się ładnie pomalować ale gdy idę na wesela czy inne ważne imprezy wolę żeby pomalowała mnie kosmetyczka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bałam się bardzo ,że znowu nie będę zadowolona .
Dopiero po tygodniowym spóźnieniu test wyszedł pozytywny:
[link widoczny dla zalogowanych]
mam poważne problemy, a nie moge trafić na nikogo dobrego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Andora - 8 pkt.
pozdrawiam apap
[link widoczny dla zalogowanych]

nie psze o wyjątkowych przypadkach facetów idiotów i lalkach barbisiach.Pisze o facetach którzy maja rozum w głowie a nie miedzy nogami.A nawet jesli na moment taki jeden czy drugi zgłupieje to szybciutko wieje od silikonowych rozumów. [link widoczny dla zalogowanych] Ale nie ważne jest innych zdanie, ponieważ to ty wybierasz imię dla dziecka takie jakie ci pasuje.
przez pierwsze dwa tygodnie efekty super potem nie ma zmian ale nie wolno przez to się poddawać. 6 weidera cwicze juz drugi raz, co prawda za pierwszym razem nie skonczylam calej serii ale efekty byly baaaaardzo duze, teraz jestem dopiero na 4 dniu, nie moge sie doczekac efektow, dziewczyny damy rade i to nieco utrudni malowanie. U chorych jednak istnieje również druga grupa (biologicznie niepełnowartościowych) komórek, takich jak wszelkiego rodzaju patologiczne zwyrodnienia, stare złogi, związki obce, ropienie i osłabione komórki. To bardzo ładne imię. [link widoczny dla zalogowanych]
Moga jedynie odlozyc problem na pozniej tzn. Myślałam, że może bedę już miesiączkować reguralnie, bez sztucznej pomocy leków. Pozdrawiam wszystkich przed ,po i w trakcie glodoweczki pozroo hehe czekam na kolejne pytania;p Więc unierważliwienie na facetów mi nie grozi, to już fakt jeszcze sprzed prysznica ;P Ale, do rzeczy, bo odbiegam od tematu. Najlepiej tam tanczył Swayze eweliza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Później spały co raz mniej, ale dużo czasu spędzały w huśtawkach, na macie itp.
Większość właścicieli salonów nie wie tego co mu po szkoleniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie martw się niebieska piosenka napewno wszystko wróci do normy.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem w związku z mężczyzna, który zawarł juz małżeństwo. STARAMY SIE O DZIDZIUSIA JUZ łADNE PARE MIESIECY ..11CZERWCA MIAłAM OWULACJE NO TO SIE STARALISMY !!
W odróżnieniu od wielu tutaj osób, ja gorąco polecam zabieg piaskowania jak i usuwania kamienia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zł koszty ok.

Ja odstepy czasu mam duze, ale dla mnie raz na rok takie porzadne sprzatanie organizmu to wrecz cudowny okres i daje zdrowe i czyste zaplecze na dalszych kilkanascie miesiecy. [link widoczny dla zalogowanych] No fakt- po to się pracuje, żeby ciutkę odpocząć, acz ja w tym roku jeszcze oddaję palmę pierwszeństwa starszej.
i nic, zrzuciłam moze 1 kg, moze delikatnie zmniejszyl sie cellulit, po ubraniach w ogole nie widać ze ćwiczę. Zadnych pornosów nie oglada, źle wypowiada się o kobietach, dla których seks jest ważny. Pozdrawiam ciepło, Radek Przy okazji zrobilam henne na pietrze wyzej w centrum urody i jestem bardzo zadowolona A teraz pytanie do wszystkich tych którym zdjeli juz aparacik jak radzicie sobie z bliznami ? [link widoczny dla zalogowanych]
Cut and Run - Outta Space na jojo. swoja droga czuje sie po nich fatalnie- Cyprest. Ale jestem zmeczona....wieczorem jeszcze biegalam I moj problem polega na tym ze tłuszczyk głownie jest w okolicach pepka, do pepka jest w miare ok ale pod pepkiem to taka oponka hihi, nie moze jakas kosmiczna ale jak usiade to tego tłuszczyku jest.I co mam zrobic teraz miesnie brzucha mocne jak nie wiem co, cwicze na kazda patrie na dolne gorne boczne cwicze 8 min ABS i dodatkowe i nic moze powinnam reguralnie i wiecej ? znalazlam taki, podowiadywalam sie i juz wybralam mysle, ze bedzie ok Torebka koniecznie pod kolor butów!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.plentyoffish.com/sendmessage.aspx?
ze moze sie cos dziac na samym czubku korzenia co nie uchwyci zdjcie a od czego robi sie stan zapalny
poniedzialku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co to za obciachowa fryzura?????porzadny fryzjer takiego badziewia nie zrobi
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzień 6 Zauroczone pozdrawiam Was.
a po tej l-karnitynie nie czujesz zadnych skutkow ubocznych?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stępniewski na kontroli mnie olał uciekał przede mną i niewiedział co poradzić , proponował mi prywatnie.
Diabeł wszystkich ludzi kusi, a najbardziej Księży i Zakonnice ...................
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślę, że tobie potrzeby jest stylista. [link widoczny dla zalogowanych] Jak mam byc chuda...
Aquarobik to teraz chyba najpopularniejszy wodny sposób na sylwetkę , można wykonywac cwiczenia bez akcesoriów ale najczęściej uzywane są do tego piankowe ciężarki, plastikowe butelki z powietrzem, przypinane do rąk czy nóg kawałki plastiku, makarony piankowe itd. za rok bedzie pierwszy milion zl. No ale jestem z powrotem w Piemoncie, pracuje i staram sie tak organizowac dni, zeby nie miec czasu na tesknote Ostatnio zaczelam nawet regularnie cwiczyc i skakac na skakance ;P moze ten laser? ps. [link widoczny dla zalogowanych]
ja na razie (tfu, tfu....) nie widze po ubraniach ze cos jest nie tak. 11 March 2006 Głodzenie jedzeniem Ja jestem z Legnicy, jestem po rozwodzie i z przyczyn całkowitego oddania sie sie swojemu byłemu facetowi, jakos tak pusto sie koło mnie zrobiło.Pozdrawiam .. parę dni temu minąl rok odkąd mam założony aparat llizarova. mam bliznę na czole wielkości ok. Miłosława - córka Ilony Ostrowskiej i Jacka Borcucha
[link widoczny dla zalogowanych]
wiesz co pomine fakt że mogłaś przeczytać odpowiedzi wcześniejsze (366,365 strona) no ale dobra .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dobrze wspominam tą szkołę.Polecam
maarla zaczne liczyc w tym kalkulatorze.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy II C Strona Gwna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin